Synpunkter eller klagomål
Har du synpunkter eller klagomål som du vill förmedla till Viktoriakliniken?
Gäller det din vård så tar du förstås i första hand upp det med den av oss som gett dig vården.
Har du synpunkter eller klagomål som gäller vårt sätt att arbeta, vår organisation eller att du upplever att du skadats eller riskerats att skadas av vården, så vill vi att du kontaktar oss.
Bäst är att du mejlar till synpunkter.viktoriakliniken@ptj.se
Ange om du vill bli kontaktad på mejl eller via telefon eller om du bara vill lämna synpunkter utan att önska kontakt.
Om du känner att du inte får gehör för ditt problem eller din synpunkt hos oss så kan du kontakta vårdgivaren Praktikertjänst centralt (Viktoriakliniken är en del av Praktikertjänst)
Mejladress: synpunkter@ptj.se
Telefon: 010-128 91 16
Telefontid: Onsdagar mellan kl 9-11 (övrig tid telefonsvarare som lyssnas av dagligen)
Mikael Lundborg, verksamhetschef
Anna Jönsson, Anna Lena Upphoff och Cissi Blom – avdelningschefer
Patientnämnden
Du som är patient eller närstående och som har synpunkter på erfarenheter från hälso- och sjukvården eller tandvården i Region Halland kan också kontakta Patientnämnden Halland.
Här kan du läsa mer om Patientnämnden i Region Halland.