Chatta med oss i Mitt PTJ!

Mitt PTJ är en säker och tillgänglig kontakt med oss på Stadsfjärden. Chatten är det enklaste sättet att nå oss. Här kan du få rådgivning, boka en tid eller förnya dina recept.  Vi bemannar chatten varje vardag under våra öppettider. Välkommen!

Så här gör du

  1. Ladda ner appen
  2. Logga in med BankID
  3. Beskriv varför du önskar kontakt
    Svara på ett antal frågor om ditt ärende. Det tar bara några minuter.
  4. Vi läser dina svar och kontaktar dig
    Svaren är ett underlag för vår bedömning och prioritering av ditt ärende. Vi svarar dig under våra öppettider för tjänsten.
  5. Chatta med oss
    När vi svarar får du ett sms med en länk. Du når svaret via länken eller genom appen. Du loggar in och kan chatta med oss. Vid behov kan vi växla över till videosamtal.

 

Vi kan kontakta dig digitalt

Vi kan också skicka digitala meddelanden till dig om du tidigare varit i kontakt med oss i chatten. Du får då ett SMS med följande innehåll:

"Hej! Vårdcentralen Stadsfjärden vill kontakta dig. Logga in här för att ta del av meddelandet: https://mittptj.se/ptj/stadsfjarden"

Avsändare till SMS-meddelandet är PTJ. För att få tillgång till meddelandet loggar man in med BankID i Mitt PTJ och Praktikertjänst. 

Vi hör bara av oss om det är något ärende som vi behöver diskutera med dig. Vi skickar aldrig reklam via Mitt PTJ. Om du ändå inte önskar att vi ska höra av oss är det bara säga till!

 

Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på vanliga frågor om Mitt PTJ.
Hittar du inte det du letar efter? Kontakta oss på telefon. 

Svar på vanliga frågor